26 Haziran 2026 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı kişiye ulaştı.

a

İçişleri’nden yeni genelge

İçişleri Bakanlığınca 'valiliklere Kovid-19 Tedbirleri Denetimleri' konulu genelge gönderildi

İçişleri Bakanlığınca valiliklere “Kovid-19 Tedbirleri Denetimleri” konulu genelge gönderildi.

Genelgeye göre il ve ilçelerdeki Kovid-19 tedbirlerine yönelik denetimlere vali, kaymakam ve muhtarlar da katılacak. 

Konaklama tesisleri, AVM’ler, pazar yerleri, lokanta, kahve, kıraathane, kuaför ve güzellik merkezleri denetim kapsamında tek tek kontrol edilecek.

AA

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Bakan Soylu açıkladı: Yarın tüm Türkiye’de uygulanacak

HIZLI YORUM YAP