24 Haziran 2026 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı kişiye ulaştı.

a

Bakan’dan ‘şehir değiştirmeyin’ çağrısı

İçişleri Bakanı Soylu, yeni tip koranavirüs (Kovid-19) nedeniyle vatandaşlara "şehir değiştirmeyin" çağrısında bulundu.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Twitter hesabından “#BirlikteBaşaracağız” etiketiyle paylaşımda bulundu.

Bakan Soylu, paylaşımında, “Evimizi terketmeyelim. Şehrimizi kesinlikle terketmeyelim. Üç adım kuralını hiç ihlal etmeyelim. Sabretmeye, inzivaya devam edelim. İnanmaya devam edelim.” ifadelerini kullandı.

AA

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Türkiye’nin enerjisine 1,5 milyar dolarlık yatırım

HIZLI YORUM YAP