26 Haziran 2026 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı kişiye ulaştı.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank twitter hesabından yaptığı paylaşımda COVID-19 sonrası yeni dönemde Türkiye ekonomisinin daha rekabetçi olacağını aktardı. Varank paylaşımında şunları söyledi:
“Mart’ta düzenlediğimiz teşvik belgeleriyle 27 bin istihdam oluşturacak 18 milyar TL’lik yatırımın önü açıldı. İlk çeyrekte öngörülen istihdam ve sabit yatırımlar geçen seneye göre arttı. Yeni normale geçişte yatırımlarla elimizi güçlendirip rekabetçiliğimizi artıracağız.”
Açlık ve yoksulluk sınırı belli oldu
1
İş dünyası 2020’ye umutla bakıyor
451746 kez okundu
2
Sanayi Bakanı Müjdeyi verdi!
296712 kez okundu
3
Dış ticaret açığı, ağustosta yüzde 168 arttı
112522 kez okundu
4
Gümrük alacaklarını yapılandırmaya ilişkin usul ve esaslar belli oldu
111719 kez okundu
5
“Ekonomi Bilim Kurulu kurulsun”
111447 kez okundu
Bursa Gümrük Müşavirliği’nden Warmhaus’a Ziyaret: Gümrük Mevzuatı ve TEV Görüşüldü
CHP’de bugün grup toplantısı yok
Sıfır otomobil alan 4 milyon araç sahibine inceleme
Banvit’e deneyim kayyumu olarak TMSF atandı
Kızılcık Şerbeti’nin Işıl’ı Ece İrtem hayatını kaybetti
TOKİ’den Bursa’da büyük satış
Yetki belgesiz araç ticaretine 305 milyon lira ceza
Altın haftaya yükselişle başladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “ABD ve İran arasında varılan mutabakatı memnuniyetle karşılıyorum”
ABD ile İran arasında anlaşma sağlandı
Bursa Gümrük Müşavirliği’nden Warmhaus’a Ziyaret: Gümrük Mevzuatı ve TEV Görüşüldü
CHP’de bugün grup toplantısı yok
Sıfır otomobil alan 4 milyon araç sahibine inceleme
Banvit’e deneyim kayyumu olarak TMSF atandı
Kızılcık Şerbeti’nin Işıl’ı Ece İrtem hayatını kaybetti
TOKİ’den Bursa’da büyük satış
Yetki belgesiz araç ticaretine 305 milyon lira ceza
Altın haftaya yükselişle başladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “ABD ve İran arasında varılan mutabakatı memnuniyetle karşılıyorum”
ABD ile İran arasında anlaşma sağlandı