25 Haziran 2026 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı kişiye ulaştı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs sebebiyle hayatını kaybeden vatandaşların sayısının 21’e yükseldiğini açıkladı.
Koca, hasta sayısının da 947’ye çıktığını twitter hesabından duyurdu.
Fahrettin Koca yaptığı açıklamada;
“Son 24 saatte 2.953 ŞÜPHELİYE TEST yapıldı. 277’si POZİTİF ÇIKTI. Hasta sayımız 947’ye ulaştı. Yaşlı hastalarımızdan 12’sini KAYBETTİK. Bugüne dek toplam 21 can kaybımız var. Yaşlılarımızı uyaralım. Sokağa çıkma sınırlandırmasına uysunlar. Ölüm riski, yaş yükseldikçe çok artıyor” ifadelerini kullandı.
KKTC’ye 72 milyon lira destek
1
İş dünyası 2020’ye umutla bakıyor
451629 kez okundu
2
Sanayi Bakanı Müjdeyi verdi!
296712 kez okundu
3
Dış ticaret açığı, ağustosta yüzde 168 arttı
112522 kez okundu
4
Gümrük alacaklarını yapılandırmaya ilişkin usul ve esaslar belli oldu
111600 kez okundu
5
“Ekonomi Bilim Kurulu kurulsun”
111330 kez okundu
Bursa Gümrük Müşavirliği’nden Warmhaus’a Ziyaret: Gümrük Mevzuatı ve TEV Görüşüldü
CHP’de bugün grup toplantısı yok
Sıfır otomobil alan 4 milyon araç sahibine inceleme
Banvit’e deneyim kayyumu olarak TMSF atandı
Kızılcık Şerbeti’nin Işıl’ı Ece İrtem hayatını kaybetti
TOKİ’den Bursa’da büyük satış
Yetki belgesiz araç ticaretine 305 milyon lira ceza
Altın haftaya yükselişle başladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “ABD ve İran arasında varılan mutabakatı memnuniyetle karşılıyorum”
ABD ile İran arasında anlaşma sağlandı
Bursa Gümrük Müşavirliği’nden Warmhaus’a Ziyaret: Gümrük Mevzuatı ve TEV Görüşüldü
CHP’de bugün grup toplantısı yok
Sıfır otomobil alan 4 milyon araç sahibine inceleme
Banvit’e deneyim kayyumu olarak TMSF atandı
Kızılcık Şerbeti’nin Işıl’ı Ece İrtem hayatını kaybetti
TOKİ’den Bursa’da büyük satış
Yetki belgesiz araç ticaretine 305 milyon lira ceza
Altın haftaya yükselişle başladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “ABD ve İran arasında varılan mutabakatı memnuniyetle karşılıyorum”
ABD ile İran arasında anlaşma sağlandı