25 Haziran 2026 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı kişiye ulaştı.
İstanbul’da TEM Otoyolu’na çıkan bağlantı yollarında bulunan gişeler kaldırılıyor.
Açıklama Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’ndan geldi.
Yeni Şafak gazetesine konuşan Bakan Uraloğlu, kentteki trafiği rahatlatmak için karayolundaki tüm bağlantı gişelerinin kaldırılacağını açıkladı.
Bakan Uraloğlu, “Gişe şerit seçme zorunluluğu ve hız düşümü nedeniyle gişeler öncesinde oluşan trafik akış düzensizliğini ortadan kaldırmak amacıyla, trafik akışının kesintisiz devam etmesi için otoyollarda gişesiz ücret toplanmasını sağlayan Serbest Geçiş Sistemi’ni İstanbul’da devreye aldık” dedi.
Samandıra, Avcılar, Ispartakule ve Hadımköy’de yer alan gişelerin kaldırılmasıyla birlikte, daha hızlı ve güvenli geçiş hedefleniyor. Projenin hayata geçmesiyle birlikte, bağlantı yollarındaki gişe adaları ve kanopiler kaldırılacak.
Beyin çipi ilk kez bir insana yerleştirildi
Bursa Gümrük Müşavirliği’nden Warmhaus’a Ziyaret: Gümrük Mevzuatı ve TEV Görüşüldü
CHP’de bugün grup toplantısı yok
Sıfır otomobil alan 4 milyon araç sahibine inceleme
Banvit’e deneyim kayyumu olarak TMSF atandı
Kızılcık Şerbeti’nin Işıl’ı Ece İrtem hayatını kaybetti
TOKİ’den Bursa’da büyük satış
Yetki belgesiz araç ticaretine 305 milyon lira ceza
Altın haftaya yükselişle başladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “ABD ve İran arasında varılan mutabakatı memnuniyetle karşılıyorum”
ABD ile İran arasında anlaşma sağlandı
Bursa Gümrük Müşavirliği’nden Warmhaus’a Ziyaret: Gümrük Mevzuatı ve TEV Görüşüldü
CHP’de bugün grup toplantısı yok
Sıfır otomobil alan 4 milyon araç sahibine inceleme
Banvit’e deneyim kayyumu olarak TMSF atandı
Kızılcık Şerbeti’nin Işıl’ı Ece İrtem hayatını kaybetti
TOKİ’den Bursa’da büyük satış
Yetki belgesiz araç ticaretine 305 milyon lira ceza
Altın haftaya yükselişle başladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “ABD ve İran arasında varılan mutabakatı memnuniyetle karşılıyorum”
ABD ile İran arasında anlaşma sağlandı