23 Haziran 2026 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı kişiye ulaştı.

a

“1 Haziran’dan itibaren 50 yaş üzeri aşılanacak”

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "1 Haziran'dan itibaren aşılama programımız hızlanmış olacak. 1 Haziran'dan itibaren 50 yaş üzeri vatandaşlarımızın da aşılanmasına başlanacak" dedi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Koronavirüs Bilim Kurulu Toplantısı’nın ardından yaptığı açıklamada, “1 Haziran’dan itibaren aşılama programımız hızlanacak, 50 yaş üzeri vatandaşlarımızın da aşılanmasına başlanacak.” dedi.

“Nüfusumuzun 3 katını aşan 270 milyon doz aşıyı imza altına aldık.” diyen Koca, “Önümüzdeki hafta başında yaklaşık 5 milyon doz aşı daha ülkemize ulaşacak.” ifadesini kullandı.

Koca, “Kendi geliştirdiğimiz aşımızın kullanımının yaklaştığı müjdesini vermek isterim.” dedi.

Bakan Koca, “Mevcut gelişmeler ve normalleşmeyle ilgili planlarımızla bu yaz salgının yıkıcı etkisinden kurtulacağımız açıkça görünür hale geldi.” diye konuştu.

AA

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

“Haziranda normalleşmeyi hedefliyoruz”

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.