25 Haziran 2026 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı kişiye ulaştı.

a

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan seçmenlere “Sandığa gidelim” çağrısı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, seçmenlere sandığa giderek oy kullanma çağrısında bulundu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda,

“Milletimin her bir ferdine sesleniyorum, sensiz olmaz.

Yarın, Büyük Türkiye Zaferi için hep beraber sandığa gidelim.

14 Mayıs’ta Meclis’te tecelli eden iradeyi bu kez çok daha güçlü bir şekilde Cumhurbaşkanlığına yansıtalım.

Oylarımızla Türkiye Yüzyılı’nı başlatalım.” ifadelerini kullandı.

AA

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Türkiye yarın sandık başında

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.