19 Nisan 2024 itibariyle Covid-19 ile mücadelede aşılanan sayısı kişiye ulaştı.

1xbetbetpasmariobet
a
en iyi rulet siteleri

“Tüm otobüs seyahatleri kısıtlanacak”

Koronavirüs salgını nedeniyle sokağa çıkma yasağının ilan edilip edilmeyeceği konusuna ilişkin açıklama yapan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Sokağa çıkma yasağına gerek yok demem" dedi. Soylu, açıklamasının devamında ise, "Bu geceden itibaren cumartesi ve pazar mesire alanları, ören yerleri, ormanlar, piknik alanları, sahil kenarlarında yürümek, koşmak, spor yapmak dahil olmak üzere balık tutmak dahil olmak üzere yasaklıyoruz" ifadesini kullandı.

Ä°çiÅŸleri Bakanı Süleyman Soylu, bu akÅŸamdan itibaren yeni tedbir kararlarının uygulanacağını duyurdu.

Tüm otobüs seyahatlerinde kısıtlamaya gidildiÄŸini açıklayan Soylu, cumartesi ve pazar günleri balık tutmak, yürümek, koÅŸmak ve spor yapmak da dahil olmak üzere mesire alanlarında, ören yerlerinde, ormanlarda, piknik alanlarında ve sahil kenarlarında yapılacak aktivitelerin yasaklandığını duyurdu.

“ZORUNLU SEBEP OLMADAN SEFER YAPTIRMAYACAÄžIZ”

Soylu, açıklamalarının devamında ÅŸu ifadeleri kullandı.

* Bu akÅŸam bir tedbir daha getireceÄŸiz. Tüm seyahatlerinin birbirileriyle otobüs seyahatlerini tamamen kısıtlıyoruz. Ä°znin dışında otobüs seyahatlerini kısıtlamak için çalışıyoruz.

* Tüm otogarlardaki otobüs seyahatleriyle ilgili izne baÄŸlı olmadan, mücbir sebep olmadan, emniyet jandarma olacak, zorunlu sebep olmadan sefer yaptırmayacağız.

“SABAHA KADAR OPERASYON YAPTIK”

* Edirne’de Pazarkule’yi boÅŸalttık, mültecileri oradan aldık. 9 vilayete götürdük. Yaklaşık dün akÅŸam itibariyle sabaha kadar operasyon yaptık 5 bin 800 mülteciyi boÅŸalttık.

* Tedbiren yaptık. Kimse kendini rahat hissetmesin, bu risk geçtiÄŸi zaman kim gitmek istiyorsa biz hayır demeyiz. Ä°nsani ve tedbir açısından yaptık.

“CUMARTESÄ° VE PAZAR ÖZELLÄ°KLE YASAKLANACAK”

* Bu geceden itibaren cumartesi ve pazar mesire alanları, ören yerleri, ormanlar, piknik alanları, sahil kenarlarında yürümek, koÅŸmak, spor yapmak dahil olmak üzere balık tutmak dahil olmak üzere yasaklıyoruz.

* Tüm Türkiye’de bu geceden itibaren geçerli. Pazartesiden itibaren ilgili valiler isterlerse kendilerine bu yasağı yayabilecekler.

* Cumartesi pazar özellikle yasaklanacak. KomÅŸu ülkelerden bir tanesi ikinci yükseliÅŸini bu tip bir tatil beldesi etrafından oluÅŸan süreçte haftasonu gitmesinden kaynaklı yayılmadan dolayı uyarıyorlar.

SOKAÄžA ÇIKMA YASAÄžI AÇIKLAMASI

* SokaÄŸa çıkma yasağına gerek yok demem. Bulaşıcılığın hangi ölçekte ve nasıl yayılacağı konusunda tahminlerimiz olabilir ama bugünden bir ÅŸey söylemek sadece tahmindir.

* 65 yaÅŸ üstü büyüklerimize sınırlama koyduk. Kimsesiz bırakmadık ama. Sosyal devletin bütün unsurlarını ortaya koymaya çalışıyoruz. Vefa Sosyal Destek Hattı diye bir hat oluÅŸturduk.